Nasi klienci

Heyah (T-Mobile)

portfolio1

Strona sprzedażowa telefonii komórkowej użyła naszej technologii do opanowania rosnącej liczby emaili od klientów. Nasz Email procesor pomógł zautomatyzować proces udzielania odpowiedzi i rozładował kolejkę zapytań.

TP S.A. (Orange)

portfolio2

Dla działu Servicedesk największego polskiego operatora telekomunikacyjnego stworzyliśmy wirtualnego asystenta Annę, której zadaniem było udzielanie pomocy prawie 40.000 pracowników firmy podłączonych do korporacyjnego intranetu w całym kraju. Zadaniem Anny było odciążenie działu Servicedesk i wprowadzanie nowych pracowników w reguły działania korporacji.

UPC Polska (Liberty Global)

portfolio3

Email procesor wdrożony przez nas dla UPC Polska sp. z o.o. przez 6 lat pomagał automatyzować ruch e-mailowy i identyfikację klientów firmy. Złożone algorytmy decyzyjne pozwalały na dobranie najlepszej odpowiedzi na e-mail na podstawie analizy języka naturalnego treści wiadomości przychodzącej.

Mastercard Polska (Mastercard)

portfolio4

Rozwiązanie E-learningowe z wykorzystaniem naturalnego dialogu z komputerem, stworzone przez nas dla Mastercard, było unikalne w skali światowej. Uczestnicząc w konkursie, pracownicy banków byli testowani i oceniani przez system komputerowy, z którym wcześniej prowadzili konwersacje.

Ergo Hestia (Grupa Ergo)

portfolio5

Stworzony przez nas Wirtualny Hubert w serwisie leadera ubezpieczeń Ergo Hestii (grupa Ergo) poprzez rozmowę z użytkownikiem, rozpoznawał typy szkód, pomagał dobrać ofertę ubezpieczeniową i prowadził klientów poprzez proces zgłoszenia szkody. Jednocześnie był pierwszym botem, który zaczął mówić na głos dzięki syntezie mowy i zaistniał także na firmowym profilu Facebook.

Builddesk (Rockwool)

portfolio6

Firma Builddesk (grupa Rockwool) skorzystała z naszej technologii do wprowadzania użytkowników swojej strony www w świat certyfikacji energetycznej budynków. Naturalny dialog z wirtualną asystentką Wiktorią znacznie upraszczał zrozumienie zawiłych regulacji prawnych.

Centrum Nauki Kopernik

portfolio7

Dla Centrum Nauki Kopernik z Warszawy opracowaliśmy dedykowany system dialogowy przypominający test Turinga: goście Centrum rozmawia ze sobą anonimowo na specjalnym internetowym chacie, w który włącza się nasza sztuczna inteligencja. Na koniec uczestnicy mają za zadanie ocenić, który z rozmówców nie był człowiekiem.

PKP Intercity S.A.

portfolio8

Dla największego polskiego przewoźnika pasażerskiego opracowaliśmy od podstaw cały serwis WWW wraz z wirtualnym asystentem Rafałem – postacią sympatycznego konduktora, który odpowiadał na wszystkie pytania, te dotyczące kolei i wiele innych. Rafał przyciągnął uwagę jako śmiały wizerunkowo projekt, pierwsza tego typu innowacja w transporcie publicznym w kraju.

PKP Intercity S.A.

portfolio9

Dla PKP Intercity stworzyliśmy także aplikację mobilną z rozkładem jazdy, punktualnością pociągów i przydatnymi informacjami dla podróżnych. Dostępna na iOS, Androida i Windows Phone, ułatwiała podróżowanie koleją właścicielom smartfonów.

ABG Ster-Projekt (Asseco)

portfolio10

Dla ABG Ster-Projekt (grupa Asseco) stworzyliśmy pierwsze w Polsce biznesowe wdrożenie technologii wirtualnego asystenta. Adam (później zmieniony na Ewę) poprzez interaktywną rozmowę z użytkownikami serwisu www informował o działaniach firmy, obszarach oferty i pomagał w skontaktowaniu się z właściwymi osobami.

portfolio11

Na potrzeby branży rozrywkowej stworzyliśmy kilkanaście systemów prowadzenia dialogu z komputerem przez SMS. Sztuczna inteligencja udawała rzeczywistych ludzi i prowadziła rozmowy towarzyskie oraz flirty.

Ergo Hestia (Grupa Ergo)

portfolio12

Jednym z naszych innowacyjnych działań była budowa prototypu interaktywnego formularza zgłaszania szkód ubezpieczeniowych. Dzięki niemu, użytkownik mógł zaoszczędzić czas, wypełniając tylko te pola, które faktycznie dotyczą jego przypadku, natomiast wszystkie niepotrzebne pola są automatycznie ukrywane przez system.

Imagis

portfolio13

Krzysztof był wirtualnym asystentem w serwisie producenta map do nawigacji samochodowych, firmy Imagis. Oprowadzał po serwisie i przekonywał za użytkowania map tego producenta.

Ekolan

portfolio14

Eliza w serwisie Trójmiejskiego dewelopera Ekolan przedstawiała zalety nowej inwestycji mieszkaniowej i przekonywała do osiedlenia się w Apartamentach na Polanie. Był to pierwszy wirtualny asystent, którego postać była interaktywnie animowana dzięki nagraniom wideo.

NBPortal (NBP)

portfolio15

Dla działu edukacyjnego Narodowego Banku Polskiego (NBPortal) wdrożyliśmy technologię dialogową online w postaci wirtualnej asystentki Beaty celem interaktywnej edukacji najmłodszych w zakresie ekonomii i walut.

Horyzont

portfolio16

Stworzony przez nas Wirtualny Asystent Adam, idealnie zintegrowany z serwisem internetowym pracowni architektonicznej, pomagał użytkownikom w nawigacji pośród setek projektów domów.

Skarbiec Mennicy Polskiej

portfolio17

Pierwsza wirtualna postać historyczna – Król Stanisław August Poniatowski – został przez nas wdrożony na stronach Mennicy oferującej kolekcjonerskie monety oraz medale. Stylizowaną mową przedstawiał ofertę i zachwalał zakupy prowadząc dialog z użytkownikiem. Wiedział także bardzo wiele na temat postaci prawdziwego Króla Poniatowskiego i jego czasów.

SWPS / WSNHiD

portfolio18

Wirtualny asystent Ania pracowała dla dwóch prywatnych uniwersytetów, przedstawiając ofertę edukacyjną i pomagając w wybierze interesującego kierunku studiów poprzez naturalny dialog z odwiedzającymi stronę gośćmi.

Wirtualna Polska

portfolio19

Dla Wirtualnej Polski stworzyliśmy Janka – wirtualną postać żartującą ze wszystkiego i wszystkich. Młodzieżowy język i zaskakujące zachowanie postaci były wyróżniającym dodatkiem do naturalnego dialogu z użytkownikiem na temat przewagi oferowanej przez WP usługi poczty e-mail. Kampania z udziałem Janka zdobyła nagrodę w konkursie WebStar Festival 2010.

Powiat Chojnice

portfolio20

Dla Powiatu Chojnickiego zbudowaliśmy Adama, wirtualnego przewodnika po serwisie i powiecie, prowadzącego dialog w języku naturalnym z użytkownikami serwisu bizneschojnice.eu

Pruszcz Gdański

portfolio21

Rekonstrukcja Faktorii Handlowej i Międzynarodowego Szlaku Bursztynowego z okresu wpływów rzymskich w Pruszczu Gdańskim jest wyjątkowym przedsięwzięciem turystyczno-archeologicznym w skali całego kraju. Nasza wirtualna asystentka jest tam dostępna na wielkim ekranie dotykowym we wnętrzu jednego z budynków. Poprzez dialog z gośćmi Faktorii opowiada o samym muzeum i historii okolicy.

Maria Skłodowska-Curie

portfolio22

Ożywiliśmy w Internecie wielką polską noblistkę, Marię Skłodowską-Curie: na stronie www.mariasklodowska.pl można porozmawiać z nią o jej życiu, pracy naukowej i nagrodach, jakie otrzymała. Jest gotowa na każde pytanie, zadawane w języku naturalnym. Dostępna jest także w postaci aplikacji mobilnej na iOS.